etruenfies

Kindlalt parim pakkumine!

Firma Liitumistasu Kuumakse SMS hind 10 tuhat SMS-i
-
-
0,05 + km
600 EUR
27 EUR + km
-
0,06 + km
751 EUR
-
41,54 + km
0,07 + km
912,65 EUR
-
5,36 + km
0,08 + km
997 EUR
31,95 EUR + km
15,97 + km
0,12 + km
1556,88 EUR

Tekkivate küsimuste korral võtke meiega julgelt ühendust, või kui Teile tehakse parem pakkumine, siis edastage see meile, sest oleme 99% kindlad, et teeme Teile parema pakkumise.

Ei ole aega ja tahtmist sõnumisaatmisega ise tegeleda?
Pole probleemi - võime saata sõnumid välja Teie eest!

Mugav täislahendus.

Täislahenduse kasuks on siiani otsustanud kõik firmad, kuna see on mugavam, ning me saame garanteerida sõnumite 100% kohaletoimetamise. Enne iga suurema kampaania väljasaatmist on meil kõigi operaatorite numbrid, millele saadetakse testsõnumid , et kontrollida sõnumikeskuste 100% töökorda. Samuti soovitame klientidel andmebaasi lisada testnumbreid, et saakside veenduda, millal sõnum välja saadeti, ning millal see teie klientideni jõudis. SMS reklaami puhul lähtutakse iga tellija soovidest ja konkreetsetest vajadustest, mis lepitakse kokku eelnevatel läbirääkimistel. SMS reklaami teenuse tellija registreerib ennast meie keskkonnas kasutajaks, ning on võimalik kasutada meie sõnumisaatmise teenust peale registreerimist. Intercom on teenuse tehnilise lahenduse pakkuja, edastatud sõnumisisu ja sõnumisaajate andmebaasi eest vastutab tellija.

SMS – levinum, kui internet.

Üsna oluline koht, kus M-turundust kasutatakse, on kõikvõimalikud kinnitused ja operatiivteavitused, ehk siis informatsioon, mida inimesel on vaja ja mida ta on tahtnud saada. Siia alla kuulub näiteks info rahade liikumise kohta pangakontolt.

Teine kasutusvaldkond on reklaam, müügitoetus ja kõikvõimalikud viimase hetke pakkumised ehk võimalus teha pakkumisi õigele sihtgrupile õigel ajal ja õiges kohas. Kuigi SMSide kasutamine on Eestis märksa enam levinud kui internet, on mobiiltelefon turunduskommunikatsiooni kanalina tegemas Eestis alles esimesi arglikke samme.

Eesti on saanud üle Euroopa keskmise mobiliseerunud maaks 64% 15-74 aastastest omab mobiiltelefoni, olles nii ärimehe, koolipoisi kui ka koduperenaise igapäevaseks kaaslaseks. Mobiiliteenustest populaarseimat sõnumisaatmise võimalust kasutab meil 80% mobiiliomanikest (üle 500 000 inimese), alla 35-aastatest koguni üle 90%. ElectricNews.Net ennustab, et aastaks 2006 ületab Euroopas mobiiltelefoni kaudu tehtavate reklaamikampaaniate käive internetis tehtavate oma, jõudes 4,5 miljardi euroni (vrd samal ajal 3,1 mlrd eurot internetis). M-turundusega kätt proovinute kogemus Euroopas on julgustav Forresteri uuringu põhjal ületab SMS kampaaniate tagasiside 5-kordselt otsepostituse oma. Euroopas on seni teenust katsetanud 21% otsepostitusega seotud turundajatest, plaanivad seda teha aga 56%. Milline on aga vastuvõtjate valmisolek? Euroopa 5000 mobiiliomaniku seas tehtud uuring (Enpocket) näitas, et üle 60% taolise reklaamiga kokkupuutunuist olid selle suhtes positiivselt meelestatud. Samas ei soovinud 57% mittekokkupuutunuist sellise reklaamiga ka tulevikus häiritud saada. Eestis nõustuksid reklaamteateid oma telefonile saama ligi pooled mobiiliomanikest, kuid peab arvestama, et teenusega on kokku puututud veel suhteliselt harva.

M-turundus peab olema nõusolekuturundus

Reklaamimine mobiiltelefoni abil on odav, interaktiivne, personaalne, jõuab laiade massideni ning on vastuvõetav aktiivse elustiiliga inimestele. Erinevalt e-mailist, mida saab lugematult kustutada, peab SMSi enne prügikasti saatmist läbi klikkima, jõudes nii ka kindlamalt pärale. M-turunduse kasutusele võtul peab aga juba eos vältima kõiki neid vigu, mis liigitaks selle reklaamikanali järjekordseks spämmitootjaks, andes tööd hulgale programmeerimisfirmadele. Mobiiltelefon on väga privaatne asi, sellesse lubamatult tungimine võrduks käe võõrasse põuetaskusse toppimisega. SMS-reklaamist osasaamine peaks olema rangelt vabatahtlik. Kui mobiiliomanikel kaob kindlustunne, et nende numbrid on kuritarvitamise eest kaitstud, võib see halvata kogu turunduskanali. Samuti ei rõõmusta keegi, kui hinnakampaania kohta kuskil rõivapoes potsatab piiksuv sõnum postkasti keset magusat uneaega. Vastutus m-turunduse muretu lapsepõlve ja õitsva tuleviku eest lasub kõigil turundajail ja teenusepakkujail.

Mobiiltelefoni tugevus peitub eelkõige seal, kuhu teised kanalid ei küündi ja mobiiliturundus jääb ka edaspidi moodustama turundusmeetmestikust ühe osa, mis töötab kõige paremini kombinatsioonis teiste osadega.